Sunday 3 June 2012

Kaedah kajian



Kaedah kajian yang telah digunakan untuk menghasilkan kajian ialah:


1.     Pemerhatian

Saya telah memperhatikan bentuk muka bumi kawasan kajian.Saya juga telah memerhatikan jenis barangan yang dijual di Pasar Minggu. Barangan yang dijual seperti sayur-sayuran, pakaian, alat-alat keperluan dapur, alatan pertanian, ubat-ubatan herba tradisional dan lain-lain.

2.       Temu bual

Saya telah menemubual 3 orang penduduk dikawasan kajian untuk mendapat maklumat tentang kesan perniagaan. Sila rujuk lampiran …contoh borang temu bual


3.       Rujukan

Saya telah menbuat rujukan melalui internet untuk mendapatkan maklumat tentang latar belakang kawasan kajian. 


4.       Soal selidik

Saya telah membuat soal selidik terhadap 20 orang responden dengan menggunakan borang soal selidik. Contoh borang soal selidik.



No comments:

Post a Comment